درباره موسسه آذین سلامت فارابی


مرکز خدمات شبانه روزی موسسه آذین سلامت فارابی به شماره ثبت 545896 یکی از معتبرترین دفاتر پرستاری، نگهداری و مراقبت از سالمندان و کودکان در منزل با مجوز و قرارداد رسمی، عضو رسمی مراکز همیاری، عضو رسمی مؤسسات و مراکز مراقبت و نگهداری از سالمند، بیمار و کودک می باشد که ارائه دهنده کلیه امور خدمات نگهداری و مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران در منزل با کادر پرسنلی متخصص و مجرب در راستای پایش و ارتقاع سلامت خانواده و رضایت مندی شما کارفرمایان محترم و گرامی می باشد. با بیش از 12 سال سابقه درخشان و با بهترین خدمات و نازلترین قیمت پرستار در منزل، در سطح تهران، آماده ی ارائه خدمات در منزل و بیمارستان، بصورت روزانه و شبانه روزی میباشد.

ادعای ما داشتن تفکر و نگاهی متفاوت به دوران سالمندانی و سالمندان است. ما معتقدیم باید برای سالمندان برنامه ریزی اختصاصی صورت گیرد و سالمند و سالمندی از همه ی زوایا و جوانب دیده شود. ما بدنبال آنیم تا با ارتقا سطح کیفیت زندگی این عزیزان، علاوه بر سلامتی جسمی و روانی عزت ایشان را نیز پاس بداریم.

موسسه ما افتخار دارد در طول مدت فعالیت خود در زمینه پرستاری، مراقبت و نگهداری از سالمند، کودک و بیمار در منزل و بیمارستان با هدف ارتقاء سلامت در راستای رضایتمندی و مشتری مداری کارفرمایان محترم خود را با ارائه سرویس مطلوب راضی نگهداشته و هیچگونه اعتراضی نسبت به این موسسه نداشتند و در صورت درخواست کارفرما جهت تعویض پرستار ظرف مدت 48 ساعت نیروی جدید اعزام و نیروی قبلی تا زمان جایگزینی نیروی جدید مشغول میباشد و با داشتن بانک اطلاعات پرستاری گسترده و قوی در صدر موسسات تهران می باشد و نیز هر روز نیروی جدید خانم و آقا استخدام نموده و آموزش می دهد.

مراحل ثبت سفارش تا نحوه انجام آن توسط مجموعه موسسه آذین سلامت فارابی به طور خلاصه به شرح ذیل می باشد.

  • مرحله اول : تماس با مشاوران موسسه و ثبت سفارش درخواست و تعین قیمت
  • مرحله دوم : مصاحبه ی تلفنی با پرستار
  • مرحله سوم : اعزام پرستار از طرف موسسه آذین سلامت فارابی و مصاحبه کارفرما با وی.
  • مرحله چهارم : انتخاب پرستار توسط کارفرما و شروع به کارآزمایشی ایشان با حقوق.
  • مرحله پنجم : در صورت رضایت کارفرما عقد قرارداد رسمی.
  • مرحله ششم : انجام امورات محوله توسط پرستار انتخابی طبق شرایط و ظوابط قرارداد.
  • مرحله هفتم : ارزیابی مداوم ازعملکرد پرستار توسط موسسه.
  • مرحله هشتم : تعویض پرسنل به درخواست کارفرما
  • مرحله نهم : حق با مشتری است و رضایت مندی ایشان به هر نحوی باید حاصل شود.

حضور سالمندان بعنوان عزیزترین وگرانقدرترین افراد یک خانواده در منزل موجب دلگرمی و شادکامی کلیه افراد خانواده است. " آذین سلامت فارابی " سعی دارد با طرح برنامه های مراقبتی و رفاهی مناسب در جهت بهبود کیفیت زندگی سالمندان عزیز گامی موثر بردارد و در این راستا با اعزام پرستاران و مراقبین آموزش دیده می تواند احساس آرامش و رضایت را در سالمند و خانواده ایجاد نماید و همچنین حضور کودک در محیط خانه خود و استفاده از اسباب بازیهای شخصی خود آرامش بیشتری به وی می دهد.

بهترین کسی که می تواند ما را به پیشرفت برساند شما هستید چرا که با نظرات و پیشنهادات تان ما را کمک می کنید.

درخواست مشاوره رایگان


برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم زیر را تمکیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.



نوع درخواست :

مشاوره تلفنی

با ما تماس بگیرید !